Tallinki pearivaal Viking Line kasvatas kolmandas kvartalis kasumit ja kergitas kogu tegevusaasta kasumi väljavaadet, kuid konkurentsis jäi peale ja kasvatas turuosa Tallink.
Viking Line’i kasum kasvas kolmandas kvartalis neljandat kvartalit järjest, kerkides 30,1 miljonile eurole, mis on aastatagusega võrreldes enam kui kolmandiku võrra parem tulemus. Käive oli 160 miljonit eurot, mis on mullusega võrreldes 4 miljonit enam.
Aasta kasumi kohta prognoosib Viking Line mullusega võrreldes oluliselt paremat tulemust, erinevalt augustist, kus oodati vaid tulemuse paranemist.
Eriti on tulemuse paranemisele kaasa aidanud kütuse hinna langus. See on ka peamine põhjus kasumiprognoosi tõstmiseks. Kasumlikkust on Viking Line parandanud ka personali vähendamise ja rohkem renditööjõu kasutamisega.
Kolmandas kvartalis kasvas Tallinki reisijate arv üle 5,5%, Viking Line’iga reisis umbes sama palju reisijaid kui mullu. Kaubaveod kahanesid mõlemal laevakompaniil.
Kõigil peamistel liinidel on Viking Line turuosa kaotanud, sealhulgas Helsingi-Tallinna liinil 1 protsendipunkti võrra 24,1%-le.
Seotud lood
Viking Line kahjum kasvas esimeses kvartalis võrreldes mullusega 56%, teatas ettevõte.
AS Tallink Grupp teatas, et kolmanda kvartali suvisel kõrghooajal kasvas puhaskasum 25 protsenti.
Tallink Grupp vedas oktoobris võrreldes mullusega 10% võrra rohkem reisijaid, teatas laevafirma.
Viking Line alustab tänavu kevadel kolme laeva moderniseerimist.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.