Viking Line kahjum kasvas esimeses kvartalis võrreldes mullusega 56%, teatas ettevõte.
- Viking Line laev XPRS Foto: Viking Line
Laevafirma kahjum ulatus 11,6 miljoni euroni. Käive kasvas 2% jõudes 106,9 miljoni euroni.
Viking Line’i reisijate arv esimeses kvartalis tõusis 37 070 reisija võrra 1 314 700 reisijani (mullu 1 277 630 reisijat). Kaubaveomaht oli 33 152 ühikut (mullu 34 506 ühikut). Viking Line’i kaubaveo turuosa oma teeninduspiirkonnas oli 22,2% (2015. aasta esimeses kvartalis 23,6%).
Viking Line juhatuse hinnangul on konkurents jätkuvalt karm ja hinnad surve all. Ettevõtte tulemustele on tänavu kriitilised mahu- ja hinnaarengud. Soome majanduslangus lisab ebakindlust, kuid kütusehinna areng on olnud tulemustele soodne. Kuna laevad on mullusest enam remondis, siis tuleb juhatuse prognoosi kohaselt tänavune ärikasum mullusest mõnevõrra väiksem.
Seotud lood
Soome laevafirma Viking Line kaalub tõsiselt Rootsi lipu alla minemist, kui Soome uus valitsus teeb teoks oma kava reisilaevade toetust 20 miljoni euro võrra kärpida, kirjutab Helsingin Sanomat.
Viking Line parandas müügitulu madalate tegevuskulude arvelt. Suure panuse andis kütusekulude vähenemine.
Viking Line ületas eelmise aasta reisijateveo rekordi. Kasvas ka transporditud sõidukite arv.
Viking Line laevade reisijate arv jäi mullu napilt alla aasta varasemale (-0,6%). Kaubamaht oli aga 3% kasvus.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.