• 10.08.15, 17:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Üks pakiautomaadi lahter 55 elaniku kohta.

„Eestlased on pakiautomaatide usku rahvas. Täna on Eestis üks pakiautomaadi lahter iga 55 elaniku kohta,“ selgitas pakiautomaatide eduOmniva juhatuse liige Ansi Arumeel. „Tänaseid logistikamaailma trende arvestades ei ole mingi ime, kui juba mõne aasta pärast oleks piltlikult väljendudes igal eestlasel oma pakiautomaat,“ sõnas ta ja lisas, et selle näitajaga hoiame maailmas kindlat esikohta.  
Loe rohkem Äripäevast.
 
 

Seotud lood

Uudised
  • 17.12.14, 13:11
Omniva pakiautomaadid purustavad rekordeid
Eelmisel nädalal saatsid inimesed Omniva pakiautomaatidega rekordkoguse pakke, sel nädalal on pakimahud veelgi kasvanud.
Uudised
  • 19.03.15, 08:58
Eestlane eelistab pakiautomaati kullerpostile
TNS Emori uuringu kohaselt kasvas 2014. aastal eraisikute postipakiturg Eestis 32%. Pakkide kättesaamissageduselt tõusid pakiautomaadid kullerposti teenusest ehk pakkide kojukandest esmakordselt ette.
Uudised
  • 06.08.15, 10:41
Pakiäri veab Omnivat
E-kaubanduse areng kasvatab kiiresti pakiautomaatidega saadetud pakkide arvu, kirjade arv seevastu väheneb oodatust kiiremini, selgub rahvusvahelise logistikaettevõtte Omniva poolaasta majandustulemustest.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele