Bussifirmad loodavad, et ühistranspordiseaduse muudatused teevad liinide avamise konkurentide kõrval lihtsamaks. Eelistatud on kaugliinide käikupanek.
Kui praegu jäävad reisijad maha bussidest, millel ei ole kindlat liiniluba, siis oktoobrist kehtima hakkav ühistranspordiseadus soodustab liinide avamist.
“Kiirliin on maanteeametile ebasoositav. Täna on riigi jaoks tugevam liin, mis sõidab piimapukist piimapukini. Reisija tahab aga võimalikult ruttu saada ühest punktist teise. Kohalikku vedu peaks tegema kohalik omavalitsus läbi liinivedude hanke,” rääkis ASi Sebe tütarfirma Eesti Buss juht Gunnar Obolenski, kelle hinnangul on kaugliinid ekspress- ja kiirliinidega võrreldes eelisseisus.
Seotud lood
ASi Eesti Liinirongid (Elron) majandusaruandest selgub, et ettevõte teenis mullu küll 7,8 miljonit eurot puhaskasumit, kuid samal ajal sai riigifirma koguni 30,6 miljonit eurot toetusi.
12. augustil saavad Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumis kokku bussiettevõtete esindajad, et arutada majandus- ja taristuministri Kristen Michaliga ühistransporditurul toimuvate arengute üle.
Bussiturg avaneb šotlase Brian Souteri odavbussifirmaga ebavõrdseks võitluseks, ütles ASi Sebe tütarettevõtte Eesti Buss juht Gunnar Obolenski. Võitluses jäävad Obolenski hinnangul ellu vaid tugevamad.
Jant Šoti odavbussifirma Superbusi liiniloa taotlusega on läinud nii kaugele, et Superbus uurib loa saamise üle otsustama pidanud maanteeameti reedese koosoleku protokolli. Õigust reisijaid vedada pole neil veel ikka.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.