Teemaksu üle tasub Rõivase sõnul arutleda siis, kui hakatakse otsima lahendust, kuidas rahastada suuri, umbes sada miljonit eurot maksma minevaid taristuprojekte. “Muidugi on siin mitu aga. Esiteks peab see olema piisavalt suur projekt, mida muidu pole võimalik rajada. Teiseks peab olema alternatiivne tee, kus oleks võimalik sõita tasuta. Samuti peab tasustatav lõik olema piisavalt atraktiivne, et reisija just selle valiks,” selgitas ta. Rõivas lisas, et teemaksu kehtestamisel peaks lahendus olema väga nutikas. “Ma ei taha Eestis näha Ameerika filmidest nähtud putkasid kiirteede ää res, kus tuleb mõni münt kopsikusse visata,” ütles ta. Heaks lahenduseks oleks maksu, kogusummas mõne euro lisandumine igakuisele mobiiliarvele. Teemaksu küsimus võiks Rõivase sõ- nul olla avatud avalikuks diskussiooniks. “Välistada seda maksu küll ei tasuks,” ütles ta.

Seotud lood

Uudised
  • 18.03.15, 15:24
Kallas: tuleb mõtlema hakata teemaksule
Endine Euroopa transpordivolinik Siim Kallas rääkis Teedeklastri konverentsil, et teede ehitamise rahastamine kütuseaktsiisist ei ole jätkusuutlik ning üha enam peab mõtlema teede maksustamisele.
Uudised
  • 18.11.13, 10:30
Eesti peab hakkama arutama teemaksu kehtestamist
Majandusminister Juhan Partsi sõnul on riik teemaksu küsimuses kõhkleval seisukohal, kuna tulu oleks väike ja maksu pealt kannataks eelkõige Eesti eksport.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele