OÜ Ne-Va Trans juhataja Jelena Netšajeva sõnul mõjutavad Venemaa impordikeelud nende ettevõtet väga palju, sest 25% käibest tuleb Venemaale tehtavatest toiduainevedudest.
Netšajeva nentis, et varsti ei saa nad enam Venemaale viia kala ega puuvilju. „Meil moodustab toiduainete vedu Venemaale 25% käibest. Seda on väga palju. Praegu küll veel veosed liiguvad, aga 1. septembrist ei saa me enam kala vedada. Ei teagi praegu, mida ette võtta, eks ootame ja vaatame, mis saama hakkab,“ rääkis Netšajeva ja lisas, et loodetavasti jõuavad Euroopa Liidu poliitikud mingite lahendusteni.
Pikemalt kirjutab Venemaa impordikeeldude mõjust veondusele 26. augusti Äripäeva Logistika ajakiri.
Seotud lood
Venemaaga seotud sanktsioonid mõjutavad oluliselt veosekindlustuse turgu, kuna mõnede kaupade liiklus Venemaale sisse ja välja väheneb drastiliselt või lõppeb mingiks ajaks üldse.
Venemaa võib täiendada vastumeetmeid lääneriikide sanktsioonide vastu USAs ja ELis toodetud autode impordikeeluga, kui lääs oma sanktsioone Venemaa suhtes karmistama peaks, kirjutas Vene majandusleht Vedomosti.
Venemaa otsus keelata toiduainete sissevedu Euroopa Liidust, mõjutab lisaks põllumeestele ja tootjatele ka transpordisektorit. „Näen suurt mõju,“ kinnitas Kühne + Nageli tegevdirektor Priit Põldar.
Venemaa võib uute sanktsioonidega lõigata valusalt näppu, kui peaks kehtestama piirangud autode impordile, sest kaotajateks jääksid nii Vene ettevõtjad kui ka lõpptarbijad. Kasu ei oleks ka suurematest naaberriikidest, kes suudaksid pakkuda vaid kehvema kvaliteediga masinaid.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.