• 28.05.14, 13:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Asulaid läbiv Rail Baltic on kalleim

Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium (MKM) on arvutanud kokku palju Rail Balticu Harjumaa trassi osad maksma läheks ja mis on nende sotsiaal-majanduslik mõju.
Peaminister Taavi Rõivas ütles mõne nädala eest valitsuse pressikonverentsil, et ei tasuks maha kanda Rail Balticu trassivarianti 12A, mis rajatakse praeguse raudtee asemele, kuid MKM-i arvutuste kohaselt oleks see aga üks kallimaid variante, vahendab ERR artiklit Eesti Päevalehest.
Ajalehe andmeil hõlmavad arvutused raudtee reisijate- ja kaubaveo ajakulu ning raudtee hooldus- ja keskkonnakulusid.
Näiteks, kui raudtee pikeneb mingite õgvenduste tõttu ühe kilomeetri võrra, kaasneb sellega 30 aasta lõikes teatud kulu ühiskonnale, näiteks pikeneb sõiduaeg, pikemat teelõiku on kallim hooldada jne.
Trassi 12A puhul oleks vaja läbida mitu asulat ja mööduda Ülemiste järvest, kuid linna tingimustes on ehitamine kallim, sest on vaja eri tasanditega ristmikke, leevendusmeetmeid jne.

Seotud lood

Uudised
  • 15.05.14, 16:52
Keskkonnaministeerium pidurdab Rail Balticu trassivalikut
Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi (MKM) Rail Balticu projektijuhi Indrek Sirbi sõnul seisab Rail Balticu projekt suuresti selle taga, et keskkonnaministeerium ei ole heaks kiitnud projekti keskkonnamõjude strateegilise hindamise (KSH) programmi.
Uudised
  • 26.02.14, 14:34
Rail Balticu trassivalikuid arutavad maavalitsused
Eile kohtusid raudteeühenduse Rail Baltic juhtkomitee ja töögrupp, kes otsustasid saata trassivalikute analüüsi maavalitsustele kommenteerimiseks.
Uudised
  • 15.05.14, 22:44
Pärnusse Rail Baltica kaubajaama ei tule
Riigikogus toimunud Rail Balticu toetusrühma koosolekul ütles Rail Balticu projektijuhi Indrek Sirp, et praeguse projekti raames Pärnu kaubajaama ei tule.
Uudised
  • 13.06.14, 00:38
Kodanikeühendus: Rail Balticu protsess oli seadusevastane
Kodanikeühendus Avalikult Rail Balticust taunib valitsuse sekkumist raudtee rajamise planeerimisprotsessi Harjumaal.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele