Aprillis lendas Estonian Airiga 44 080 reisijat, mida on 5% vähem kui mullu aprillis.
Võrreldes märtsiga oli Estonian Airi reisijate arv küll 8% võrra suurem. Ka teenindatud lendude arv oli lennufirma teatel suurem. Aprillis teenindas Estonian Air 964 lendu, mida on 12,4% rohkem kui märtsis ja 1,5% rohkem kui mullu aprillis.
Aasta nelja esimese kuuga lendas Estonian Airiga 154 746 reisijat, neist 148 592 regulaarlendudel. Mullu samal ajal lendas Estonian Airiga 168 206 reisijat, neist 165 761 regulaarlendudel. Nelja kuu kokkuvõttes toimus 3298 lendu, mida on 13,2% vähem kui mullu samal ajal.
Estonian Airi lendude punktuaalsus (15 minutit) oli aasta esimesel neljal kuul 95,3%, mis on eelmise aastaga võrreldes 7,6 protsendipunkti võrra kõrgem. Estonian Airi lendude regulaarsus ehk toimumise protsent oli 99,4%, mis on mullusest 0,1 protsendipunkti võrra väiksem.
Aprillis oli punktuaalsus 96,8% ning regulaarsus 99,6%.
Seotud lood
Estonian Airi areng on läinud tõusude ja mõõnadega. Praegu on vahepealsed tormid lennufirma ümber pisut taltunud ning firmat arendatakse loodetavasti mõistlikul viisil, aga mineviku taak võib selle tulevikku tugevalt kõigutada, kirjutab lennundusekspert Toomas Peterson.
Estonian Air lisab lennugraafikusse hooajalised lennud Tallinna ja Berliini Tegeli lennujaama vahel.
Mõned asjad on igavesed. 18 aastat tagasi olin koolipingist tulnuna töötanud Äripäevas kaks aastat. Minu üheks lemmikteemaks oli kujunenud Estonian Airi tegemiste jälgimine. Seega polnud üllatav, et hiljuti kolides leidsin ühe kasti põhjast oma 14. märtsil 1996. aastal Äripäevas ilmunud artikli „Estonian Air lööb riigi raha läbi“.18 aastaga olen mina hakanud juba halliks minema, kuid töötan veel (taas) Äripäevas. Estonian Airi probleemide lahendamisega õnne proovinud inimestel on läinud halvemini – enamus neist on ebaõnnestumise tõttu üldjuhul oma töö kaotanud. Või on neil läinud hoopis hästi, sest on pääsenud ülesandest, mille lahendamine tundub olevat võimatu. 18 aastaga on vahetunud küll tegelased, kuid lugu ise on sama. „Tõenäoliselt müüakse Estonian Air siiski maha ja Eesti vabaneb ebamugavast koormast hoida riigi rahadega ülal lennukompaniid,“ lõpetas toonase artikli Riigikontrolli peakontrolör Rein Randma.
Lennufirma Estonian Air tänavu üheksa kuu müügitulu oli 52,2 miljonit ja kahjum 6,4 miljonit eurot. Mullu samal perioodil oli ettevõtte müügitulu 55,4 ja kahjum kuus miljonit eurot.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.