Homme peab Tallinna Tehnikaülikoolis avaliku loengu "Betoonkatted - kas alternatiiv asfaltbetoonkatetel" Eesti päritolu Austraalia teedeinsener Arvo Tinni.
Arvo Tinni on Eesti päritolu Austraalia teedeinsener, kes juba 1959. aastal alustas karjääri teedeehituses ning töötab selles valdkonnas tänaseni. Ta on rajanud mitmeid unikaalseid objekte, kiirteid, sildu ja ehitisi.
Üks tema tähelepanuväärsemaid töid on 40 kilomeetrit pikk monoliitne betoontee. See tee on üks terviklik ja katkematu betoonlint, mille laius on 12 meetrit ja pikkus 40 kilomeetrit. 2005. aastal valminud neljarealine Sydney ringtee osa, mis kannab nime M7, on ühtlasi ka kõige suurem ja kallim taristu mille rajamises Tinni karjääri jooksul on osalenud. Tee-ehitus maksis ligi kaks miljardit dollarit. Tähelepanuväärseks teeb M7 mitte ainult hind, vaid et teist ehituslikult sarnast teed maailmas pole.
Loeng toimub 21. märtsil Tallinna Tehnikaülikoolis auditooriumis VII-226. Loeng on inglise keeles. Loengule registreerimine Teedeinstituudis tel 6202 601 või
[email protected]Seotud lood
Tallinna Kommunaalameti korraldatud riigihanke Paldiski maantee, Järveotsa tee ja Järvekalda tee vahelise lõigu rekonstrueerimiseks võitis 1,8 miljoni eurose maksumusega Lemminkäinen Eesti AS.
Eesti Betooniühingu juhatus otsustas oma juunikuisel koosolekul valida auliikmeks betoonteede ehitaja Arvo Tinni.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.