• 01.02.13, 12:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EVR Cargo investeeringuraha kulub vedurite ostmiseks

EVR Cargo investeerib tänavu 39,93 miljonit eurot, millest enamus läheb uute manöövervedurite soetamiseks.
Uute mannööverevdurite eest maksab EVR Cargo tänavu 30,4 miljonit eurot. 6,55 miljonit eurot investeerib ettevõte vaguni- ja veduripargi kapitaalremonti ja 2,98 miljonit eurot veeremi remondiks ja hoolduseks vajalike seadmete soetamiseks.
EVR Cargo juhatuse esimehe Ahto Altjõe kinnitusel jätkab ettevõte ka seni raudteel peamiselt kaubamahte kasvatava konteinerrongiliikluse arendamist. Aasta alguses läks juba käiku uus kontienerrong Kaluugasse, mis toimetab Mitsubishi koostetehasesse tellitavaid autodetaile. Kui esimesel poolaastal väljub rong kolm korda nädalas, siis plaanide kohaselt alates teisest poolaastast, kui Kaluugas hakatakse valmistama uut automudelit, suurenevad mahud veelgi. Veel on plaanis käivitada marsruutrong Kesk-Aasiasse nimetuse all Baltic Transit 2, mis hakkab väljuma Muugalt, tutvustas Altjõe EVR Cargo tänavu aastaseid plaane.
Riigile kuuluvate transpordisektori ettevõtete ja suuremate erasektori transpordifirmade tänavuse aastastest investeeringutest loe lähemalt veebruaris ilmuvast Äripäeva infolehest Transport ja Logistika.

Seotud lood

Uudised
  • 07.09.11, 15:46
Raudtee: Hiinast ostetavate vedurite ehitamist kontrollib Bureau Veritas
Eesti Raudteele vedureid tootma hakkav Hiina äriühingute konsortsium CCOEC/BRE kaasas vastavalt sõlmitud lepingule vedurite projekteerimist ja ehitamist hindama maailmas laiemalt tunnustatud sertifitseerimisorganisatsiooni Bureau Veritas Certification.
Uudised
  • 02.09.11, 09:16
Riik ostab miljonite eest küsitava väärtusega vedureid
Suvekuumas sõlmis riik 30,2 miljoni eurose Hiina vedurite ostulepingu, kuigi pole selge, kas neil on õigus Venemaal või Euroopas manööverdada, kuna hiinlased valmistavad tüüpmudelist erinevaid vedureid, kirjutab Postimees.
Uudised
  • 25.08.11, 11:01
Eesti on esimene Euroopa riik, kes tellib vedurid Hiina tootjalt
Hiina meedia teatas, et Eesti on esimene riik Euroopas, kes tellib raudteeseadmed Hiina rongitootjalt.
Arvamused
  • 26.08.11, 12:24
Veduriostust asjatundja pilguga
Eesti Raudtee veduriost on tekitanud emotsioone ja sellest võib ühtpidi isegi aru saada, sest rahaliselt on see ikkagi mahukas tehing. Teistpidi teeb asi nõutuks, sest tehingus kahtlejad esitavad erinevaid spekulatsioone ja pilluvad argumente, mis põhinevad poolikutel faktidel.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele