• 10.12.12, 11:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lillo ministritele: väikesadam mitmeks otstarbeks

Riigikogu merenduse toetusrühma liige Kalev Lillo saatis majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Partsile ja põllumajandusminister Helir-Valdor Seederile kirja.
Euroopa Kalandusfondi 2007–2013 rakenduskava kalasadamate investeeringutoetuse kord näeb ette, et toetuse saaja on kohustatud kasutama sadamat sihtotstarbeliselt vaid kalalaevade teenindamiseks. Lillo hinnangul oleks aga absurdne ja laristav sinna kõrvale eraldi jahtidele mõeldud sadama rajamine. „Järgmisel Euroopa Liidu eelarveperioodil soovime Eestis multifunktsionaalsete väikesadamate arendamist. Ka Eesti merenduspoliitika arengudokument, mis valitsuses hiljuti heakskiidu sai, tõdeb, et rannaäärse ettevõtluse kesksel kohal on nii turism ja kalandus. Seetõttu tuleb neid tegevusi vaadelda koos ning leida arendustes sünergia,” kirjutas Lillo.
Riigikogu liige palub ministritel selgitada, mida saab ette võtta, et Eestis oleks võimalik raha ratsionaalselt kasutades rajada väikesadamate võrgustik, mida saavad koos kasutada nii kalapaadid kui turismijahid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.01.24, 17:55
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla sarnase hinnaga?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele