Kuigi Estonian Air lõpetab enne jõule Tartu–Tallinna lennud, ei pruugi õhuliiklus kahe Eesti suurema linna vahel katkeda, sest liini võib üle võtta lennufirma Avies.
ASi Avies tegevjuht Allan Soll ütles
Tartu Postimehele, et nad on Tartusse lendamisest huvitatud ja on initsiatiivi ilmutanud juba varem mitu korda. "Aga kuna seal on lennanud Estonian Air, on see jäänud teatud takistuste taha," lisas Soll.
Aviese esindaja sõnul on nendega sel teemal suhelnud hulk huvilisi, kelle hulgas on nii Tartu linnavalitsus, lennujaam kui Tartu ärimehed, ning lähitulevikku on plaanitud veel kohtumisi.
Praegu lendab Avies Tallinna–Kuressaare ja Tallinna–Kärdla liinil. Samuti veetakse reisijaid kolmel lennuliinil Rootsis. Firma kasutab peamiselt British Aerospace Jetstreami lennukitüüpe 31 ja 32, kus on 18–19 istekohta.
Tartu linnapea Urmas Kruuse ütles, et Aviesega on teemat põgusalt arutatud, kuid ainult selleks, et selgitada välja Tartu liinil lendamise üldised tingimused.
Kruuse sõnul on tal Aviese suhtes mõningaid kahtlusi. "Nende lennuk on 19kohaline, aga kui me vaatame kasvõi nädalalõpusõite, kui reedeti oli Tallinnast tulles 33 kohta alati paksult täis, siis nii väikese lennukiga ei pruugi kriitilist hulka üldse tulla," kommenteeris linnapea.
Estonian Air lendab viimast korda Tallinnast Tartusse 21. detsembril ja Tartust Tallinna 22. detsembril.
Aviesi nõukogu liikmed on Priit Piilmann, Oliver Kruuda ja Allan Soll. Soll on ka ettevõtte suurim osanik 50%ga. Piilmannile kuulub 33% ning Kruudale 17%.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.