Põhja-Eesti tööstuslikust Sillamäe sadamast sai esimene välisklient Leedu Raudteefirma noorele tütarettevõttele raudteetööstusele, sest sadam on esimene välisfirma, mis ostab neilt manööverveduri.
Sillamäe Sadam investeeris veduri ostmisse 1,9 miljonir eurot, vahendas Baltic Course Leedu ajalehte Obzor.
Sillamäe Sadama juht Vitali Ivanov ütles, et ettevõte on uurinud vedurite hankimiseks mitmeid võimalusi, kuid leidis, et leedulased pakuvad parimat hinna ja kvaliteedisuhet.
Möödunud kuul tekkis Eesti ja Leedu raudteetööstuste vahel konflikt, kuna Leedu firma teatas, et kavatseb Eesti Raudtee kohtusse anda, sest EVR Cargo tunnistas 16 manööverveduri hanke võitjaks Hiina konsortsiumi ning sõlmis nendega ka ostu-müügi lepingu.
Seotud lood
Eesti Raudtee on veendunud, et kuu aja eest lepingu sõlmimiseni jõudnud hange 16 manööverveduri ostmiseks on läbi viidud Eesti vabariigis kehtivaid seaduste ja õigusaktidega kooskõlas ning mis peamine – lepingu sai parima pakkumise teinud ettevõte, teatas ettevõte.
Eesti Raudtee nõukogu kinnitas juhatuse ettepaneku osta tütarfirmale EVR Cargo 16 uut manöövervedurit DF7G-E Hiina äriühingute konsortsiumilt CCOEC/BRE. Tehingu maksumus on 30,2 miljonit eurot, teatas ettevõte.
EVR Cargo sõlmis Hiina äriühingute konsortsiumiga CCOEC/BRE lepingu 16 uue manööverveduri DF7G-E ostuks.
Eesti Raudtee vedurihankel kaotanudp Leedu–Vene konsortsium kaebab Eesti Raudtee vedurihanke otsuse tõttu kohtusse, kuna ettevõtte hinnangul on rikutud rahvusvahelise hanke tingimusi ja ka riigihangete seadust.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.