Goldline Group OÜ oli autotranspordiettevõtete seas möödunud aastal kõige enam käivet kasvatanud firma. Üle kahe korra kosunud käibe taga olid ettevõtte juhatuse liikme Asko Osula sõnul mullu alguse saanud rahvusvahelised veod Skandinaaviasse ja Lääne-Euroopasse, vahendas Logistika kuukiri.
Välisturgudele sissesöömine ei olnud Osula sõnul kerge. "Valmistasime otselepinguid sakslastega ette paar aastat. Sakslane on väga korrektne ja hoiab oma turgu. Seetõttu tuleb uuel partneril näidata end väga usaldusväärsena. Õnneks oleme jala ukse vahele saanud," kirjeldas Osula palju aega nõudnud protsessi.
Nüüd saadakse klientidega iga kahe kuu tagant kokku, räägitakse senisest käekäigust ja uuritakse, millised on probleemid. "Suhtlus ei käi vaid telefoni ja meili teel, sest sakslased hindavad vahetut kontakti ja tagasisidet. Nii et enam ei kasuta me omavahelises suhtluses sõna mister, vaid juba võib öelda friend, sest jutuks tulevad ka muud teemad peale töö," andis Osula aimu, kuidas Saksa klientidega asju aetakse.
Eesti vedajate konkurentsieeliseks peab ta korrektsust ja täpsust, kuid mitte ainult. "Meil on uued masinad ja head autojuhid, kes on meie firma peegel Euroopas. Kui autojuht on korrektne ja viisakas, jätab see Eestist hea mulje," lisas Osula.
Tänavu jäävad Goldline Groupi majandustulemused mullusega samale tasemele, sest teadlikult hoitakse stabiilset joont. "Jälgime majanduses toimuvat, sest ajakirjanduses järjest enam kõlama hakanud uue majanduslanguse oht sunnib ka kliente ettevaatlikkusele ja vähem kulutama. Niisiis vaatame, milliste teenuste pakkumisele tasub panustada ja milliseid vähemaks võtta. Näiteks oleme viimastel aastatel vähendanud Eesti-siseseid kallurvedusid, sest otsime enda jaoks kasulikumaid töid," rääkis Osula. Veo hind võib tema hinnangul veidi ehk tõusta, kuid siin sõltub palju pankadest - kui laenu antakse hõlpsalt, pole hindadel tõusmiseks põhjust ja vastupidi.

3 fotot
- Allikas: OÜ Goldline Group aruanded
- Foto: Logistikauudised.ee
Seotud lood
Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni peasekretärToivo Kuldkeppi sõnu vahendanud Logistikakuukiri kirjutas, et mullune aasta autotranspordifirmadele keskpärane ning tänavu on vedajatel probleeme Venemaaga.
Äripäev koostas Järvamaa ettevõttest edetabeli, Logistikauudised toob sellest välja edukamad transpordifirmad. Järvamaa firmade hulka kuulub aga ka Eesti autotranspordifirmadest mullu enim käivet kasvatanud Goldline Grupp.
Euroopa transpordisektor seisab silmitsi suurte väljakutsetega, mis on seotud rangemate regulatsioonide ja kasvava vajadusega keskkonnasõbralikkuse järele. UTA Edenred pakub lahendusi, mis aitavad autoparkidel paremini toime tulla nii digitaalse halduse kui ka kütusekulu optimeerimisega.