Ma loodan, et uus konkurentsiolukord lennundusäris muudab Estonian Airi eesmärkide saavutmise lihtsamaks, sõnas firma nõukogu esimees Joakim Helenius.
“airBalticu probleemid tähendavad seda, et vähem eestlasi lendab airBalticuga. Mis tähendab, et me saame suurema osa Eesti liiklusest, mis on meie jaoks hädavajalik, sest kui eestlased ei toeta enda rahvuslikku lennufirmat, siis on meil päris keeruline luua Tallinnast otseühendusi ja regulaarliine,” kommenteeris Helenius muutunud olukorda lennundusäris.
Ma loodan, et muutuv konkurentsiolukord lennundusäris kahaneva airBalticu näol, muudab Estonian Airi keskmise pikkusega eesmärkide saavutmise lihtsamaks, lisas ta.
Helenius märkis, et ta tunneb Lätile kaasa, kuna Riiast ja Riiga oli juba üha lihtsam lennata ning see võimaldas välisettevõtetel ja investoritel ennast Riiga asutada.
”Kuid see on elu ja ma loodan, et airBalticu kahjud pole liialt dramaatilised. Kuid Estonian Airi poolt vaadatuna muudab see meie strateegia rakendamise lihtsamaks,” lisas ta.
Helenius ütles, et Estonian Air on hetkel oma strateegia ülevaatamise lõpufaasis. “Ma loodan, et jõuame sellega lõpule millalgi oktoobris ning esitame selle, siis firma aktsionäridele.” Ta lisas, et avalikult on juba öeldud, et eesmärk on ikkagi Estonian Airi kasvatamine. “Ainus võimalus meie eesmärke täita, eesmärk on rohkem ühendusi Eestist ja Eestisse ning keskmise pikkusega eesmärk on kasumlikkuse saavutamine ning ainus viis neid eesmärke täita on lennufirma kasvatamine,” selgitas Helenius.
“Me ootame, et saame ka avalikkusele täpsemalt selgitada, mida me tahame saavutada ning me tahame valearusaamu vältida.” sõnas ta. Helenius ütles, et nad on saanud palju naljakaid ja kriitilisi kommentaare selle kohta, et lennuliinid on avatud Trondheimi ja Jyväskylässe. „Kui me saame selgitada oma strateegiat põhjalikult, siis saavad inimesed aru miks me lendame Trondheimi, Oulusse ja Jyväskylässe. See on osa suuremast plaanist,“ lausus Helenius.
Seotud lood
Tallinna Lennujaama turundusjuht Erik Sakkov ütles, et pooldab Estonian Airi uut strateegiat. Julge unistamine pole patt, ütles Sakkov kommenteerides Estonian Airi ambitsioone kujundada praegune regionaalse lennufirma ärimudel ümber suure liinivõrgustikuga lennufirma mudeliks.
Riia lennujaama juhatuse esimees Anris Luhse ütles täna hommikuses intervjuus Läti Raadiole, et rahvusliku lennufirma airBaltic agersiivne ülevõtmine maksaks riigile vahemikus 140-280 miljonit eurot (100-200 mln LVL).
Estonian Airi uus strateegia, mis sisaldab endas sõlmlennujaamaks kujunemist ja uusi sihtkohti, pole siiani veel ühelegi lähedalasuvale lennufirmale edu toonud, ütles lennundusekspert ja kunagine Estonian Airi juht Erki Urva.
Lennukompanii airBaltic koondab sadu töötajaid, nii stjuardesse, piloote kui ka lennutehnikuid.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.