Riia lennujaama juhatuse esimees Anris Luhse ütles täna hommikuses intervjuus Läti Raadiole, et rahvusliku lennufirma airBaltic agersiivne ülevõtmine maksaks riigile vahemikus 140-280 miljonit eurot (100-200 mln LVL).
Luhse arvates oleks agressiivne ülevõtmine antud olukorrale kõige sobivam lahendus, vahendas Baltic Course. Otsus lennuettevõtja tuleviku kohta tuleb teha nii kiiresti kui võimalik. Teise võimalusena pakkus Luhse välja, et lennufirma müümine mõnele Vene, Hiina või ükskõik millise riigi erainvestorile oleks samuti positiivne.
Lennujaama juhi sõnul airBalticu lendude ärajäämise tõttu paljud lätlased sunnitud kasutama Vilniuse lennujaama.
Läti majandusminister Artis Kampars on endiselt seda meelt, et airBalticu juht Bertolt Flick tuleb kiiremas korras asendada.
Seotud lood
Töötukassa kinnitas Äripäevale, et korraldab airBalticust koondatavatele töötajatele õppepäevi, et nad saaksid võimalikult valutult omale uue töökoha leida.
Lennukompanii airBaltic koondab sadu töötajaid, nii stjuardesse, piloote kui ka lennutehnikuid.
Läti lennufirma airBalticu täielik kärbumine Baltikumi lennundusturul ei ole Eesti lennureisijate ega AS Tallinna Lennujaama huvides, teatas riigikogu majanduskomisjoni ja Tallinna Lennujaama nõukogu liige Arto Aas.
airBalticu aktsiaid ostis 1. septembril Luksemburgis registreeritud finantsteenusteettevõte Transatlantic Holdings Company, mis on seotud Vene miljardäri Vladimir Antonoviga.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.