Alates 1. septembrist pikeneb senine Tartu-Orava rongiliin Koidula piirijaamani.
AS Edelaraudtee müügijuhi Annemari Oherdi sõnul pikeneb rongi marsruut tänu uuele lõpp-peatusele Koidula piirijaamas 13,7 kilomeetri võrra. Sõit Tartust Koidulasse hakkab maksma 3 eurot ja 37 senti. „Senine lõppjaam Orava saab viimast korda seda au 31.augustil ning edaspidi jäävad rongid tegema seal üksnes minutilisi peatusi,“ sõnas Oherd. „AS Eesti Raudtee andmetel on praegustele reisidele lisanduv sõiduaeg Orava ja Koidula vahel 18 minutit. Ülejäänud osas rongiliinist Koidula peatuse juurdetulek mingeid muudatusi kaasa ei too.“
„Nii nagu eelmiselgi sügisel, pöördume Koidula rongidega sügistalvise liiklusskeemi juurde, kus seni igapäevane rong, mis ennelõunal Tartust väljub ja õhtupoolikul tagasi jõuab, jääb sõitma üksnes puhkepäevadel.“
1. septembrist taasalustab Tartu-Jõgeva rong, mis väljub Tartust Jõgevale tööpäeviti kell 14:54 ja Jõgevalt Tartusse kell 16:03.
Seotud lood
Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Partsi andmeil maksab riik iga Tartu Koidula liinil sõitva reisija sõidule peale ca 34 eurot.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.