• 11.04.11, 16:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Raudtee kasvatas aastaga kasumit pea kolm korda

Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts kinnitas esmaspäeval AS-i Eesti Raudtee 2010. aasta majandusaruande, mille kohaselt teenis ettevõte 1,68 miljardi kroonise tulu juures 328,7 miljonit krooni puhaskasumit.
Aasta varem oli ettevõtte tulu 1,52 miljardit krooni ja kasum 120,4 miljonit krooni.
Eesti Raudtee kaubaveokäive oli mullu 6260 miljonit netotonnkilomeetrit, mis on 669 miljoni võrra enam kui 2009. aastal. Mullu kasvas rahvusvaheliste vedude maht 2,84 ja kohalike vedude maht 1,41 miljonit tonni. Kokku veeti 2010. aastal Eesti Raudtee taristul kaupu 29,63 miljonit tonni. Aastaga kasvasid kaubaveomahud seega 4,25 miljoni tonni võrra.
Ettevõte vähendas eelmisel aastal nii tööjõu- kui ka tegevuskulusid ning pööras senisest enam tähelepanu efektiivsuse tõstmisele, kasvatades olulisel määral kaubavedude mahtu.
Eesti Raudtee investeeringute kogumaht oli mullu 617,7 miljonit krooni, millest lõviosa investeeriti Rail Baltica Tallinn-Tartu raudteelõigu kapitaalremonti ja reisijate platvormide eurokõrgusele viimisse.
AS Eesti Raudtee kontserni kuuluvad raudteeinfrastruktuuri ettevõte AS EVR Infra ja raudteekaubaveo ettevõte AS EVR Cargo. Viimasele kuuluvad kõik Lätis ekspedeerimisteenust osutava Livonia Rail Service SIA aktsiad. AS Eesti Raudtee kõik aktsiad kuuluvad Eesti Vabariigile.
31. detsembri 2010. a. seisuga töötab Eesti Raudtee kontsernis 1737 inimest. Ettevõtte töötajate keskmine palk 2010. aastal oli 14 866 krooni.
 

Seotud lood

Uudised
  • 04.02.11, 13:12
Eesti Raudtee teenis kriisis rekordi alla kasumi
Eesti Raudtee teenis esialgsetel andmele mullu 325 mln krooni ehk peaaegu kõigi aegade suurima kasumi. Ettevõtte finantsjuhi ja juhatuse liikme Priit Halleri sõnul peitub tulemuse taga viimaste aastate kärped ja optimeerimised.
Uudised
  • 14.07.11, 13:25
Riik võib müüa osa Eesti Raudteest
Valitsuskabinet otsustas jagada Eesti Raudtee kaheks ettevõtteks – infrastruktuuri-haldajaks ja kaubavedudega tegelevaks firmaks. Viimase võib riik ka müüa.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele