Samal ajal kui mitmel riigi enamusosalusega ettevõtte juhtkonnal töötasusid tõsteti, vähendati Tallinna Lennujaama ASi juhtkonnas tippjuhtide tasusid keskmiselt 5%. Sarnane muster näib olevat ka nõukogu liikmete põhitasude kärbetel.
Juhatuse esimees Rein Loik teenis 2010. aastal 5,5% vähem, kui 2009. aastal, mil tema põhitasu oli 915 026 krooni. Kolmele juhatuse liikmele maksti mullu põhitasu 756 000 krooni. Einar Bambuse jaoks on see teenistus natuke enam 4% vähem kui tunamullu.
Keskmiselt 4,5% vähenesid 2010. aastal ka suuremal enamusel lennujaama nõukogu liikmete, kaasaarvatud nõukogu esimehe, põhitasud. Selle eest maksti mõnele suuremat tasu nõukogu töös osalemise eest, mistõttu pööras see põhitasu kärpe ühel juhul isegi tõusuks. Nii näiteks kasvas ligikaudu 1000 krooni võrra Viljar Arakase tasu.
2009
2010
2009
2010
2009
2010
Seotud lood
AS Tallinna Sadama juhatuse esimehe Ain Kaljuranna mullune töötasu tõusis 1 200 000 kroonini, see on väike tõus võrreldes tunamullusega.
Eesti Raudtee esimehe Kaido Simmermanni 1 680 000 krooni suurune põhipalk mullu võrreldes varasemaga ei muutunud, kuid sellele arvestati juurde 280 000 krooni lisatasu.
Liikmevõrra väiksem Eesti Posti juhatuse kaks olemas olevat liiget said 2010. aastal ca 20% palgalisa.
Lootsiteenuseid kohustuslikus korras kuues piirkonnas pakkuva aktsiaseltsi Eesti Lootsi juhtkonna liikmete põhitasu oli 2010. aastal peaaegu 20% suurem kui ülemöödunud aastal.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.