Eesti Posti nõukogu esimehe Meelis Atoneni sõnul vähenevad peale kirjaturu ka teiste klassikaliste postiteenuste mahud ning universaalse postiteenuse kasutamine kuivab järjest kokku.
See aga omakorda tähendab, et surve universaalse postiteenuse eest rohkem kahjumit saada on järjest suurem, vahendas ERR.
Siin on aga Atoneni kinnitusel riigi asi otsustada, kas tuleks ühel hetkel tõsta mingi teenuse hinda või kas tõsta maksu, mida kõik teenuseosutajad universaalse postiteenuse osutajale mõeldud fondi maksavad. Konkurentsiameti hinnangul aga võiks piirangud hoopis kaotada ning postituru täielikult avada.
Ainus asi, mida Eesti Post heaks ei kiidaks, on turgu piiravad meetodid, toonitas Atonen, pigem tuleb teenused paindlikumaks muuta - näiteks võiks inimene postiteenust postkontori asemel postiljoni käest osta saada.
Seotud lood
Itella Information ASi juhi Ahti Allikase sõnul võiks Eesti Post konkurentide jäljendamise - näiteks e-arved ja pakiautomaadid - asemel uuendustega tegeleda.
Postituru järelvaataja Konkurentsiameti hinnangul võiks kaotada ära kümnise lihtkirjade veolt, mis teeks äri atraktiivsemaks teenusepakkujale, kirjasaatmise aga firmadele odavamaks.
Eesti Postil jääb tänavu planeeritud tuludest ca 40 miljonit krooni saamata. Viimaste prognooside kohaselt teenib posti- ja logistikafirma tänavu põhitegevusest 703 miljonit krooni.
Põhitegevusest ka mullu kahjumi teeninud Eesti Post laieneb kinnisvara müügist saadud rahaga. Jooksev aasta peaks ettevõtte viima nulli.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.