• 26.10.10, 13:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vagunipuudus pidurdab eksporti

Kunda Nordic Tsement AS-il ei jätku kaubaveoks Pihkvasse poolvaguneid ning ettevõte ei saa seetõttu täita oma ekspordiplaane.
Lätti, Soome ja Venemaale tsementi ning klinkerit müüv Kunda tsemenditehas, kes varustab klinkeriga ka Venemaal asuvat tsemenditehast, on hädas poolvagunite vähesesega.  
"Vagunid on tellitud Eesti Raudteelt ning me oleme neile andnud oma ekspordiplaanid ja selle järgi tellinud vagunid, kuid kahjuks - kas vagunid ei ringle või on mõned muud põhjused, aga me ei saa neid vaguneid nii palju," rääkis Kunda Nordic Tsement AS-i tootmisdirektor Urmas Kukk "Aktuaalses kaameras".
Vagunipõud on tekkinud sügisel, kuna klinkrivajadus Venemaal on suurenenud ja seda kinnitas ka Eesti Raudtee avalike suhete juht Urmas Glase, kelle sõnul on praegu puudu umbes viiendik vaguneist, kuna ekspordimahtu on kasvatanud ka puidu- ja metallivedajad.
Probleem laheneb paari nädala jooksul, kuna Eesti Raudtee on kiirkorras tagasi nõudnud sada poolvagunit Ukrainast. Võimalik, et tulevikus suurendatakse ka vaguniparki.
Autor: Tea Taruste

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.01.24, 17:55
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla sarnase hinnaga?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele