Eile kirjutas logistikauudised.ee, et Eesti vedajad jäävad uue määruse tõttu pooltest Venemaa veolubadest ilma. Ühe lugeja hinnangul on see naaberriigi järjekordne plaan suunata kaubad Venemaa sadamatesse ja raudteele.
Veolubade vähenemise uudise peale kommenteerib lugeja, et tegemist on tõenäoliselt järjekordse turgukaitsva meetmega. "Järjekordne plaan või üritus suunata kaubad Venemaa sadamatesse, raudteele," arvab ta.
Selline üritus aga viib kirjutaja hinnangul veohinnad ülesse samuti ka kaupade hinnad Venemaal, millele järgneb arvatavasti ka inflatsioon. "Ühe totalitaarse riigi eksistents saab toimida ainult üha suureneva riikliku kontrolli kaudu, kui rahalisi vahendeid napib," kirjutab ta.
Samas on avaldanud arvamust ka teine lugeja, kes on kindel, et veolubade vähenemise järel hakkava Venemaa veohinnad vuhinal ülespoole liikuma.
ERAA teatel Venemaa uue piirangu tõttu saavad Eesti vedajad tuleval aastal 940 CEMT-veoloa asemel kehtivaid ainult 470.
Vene Föderatsiooni transpordiminister Igor Levitin teatas Rahvusvahelise Transpordi Foorumi (ITF) peasekretärile saadetud ametlikus kirjas, et Venemaa on otsustanud alates 2011. aastast ühepoolselt vähendada Venemaal kehtivate CEMT-i veolubade baaskvooti 67 loale.
Seotud lood
Venemaa transpordiminister Igor Levitin tahab CEMT-veolubade kvooti vähendada nii, et igale riik saaks edaspidi maksimaalselt 67 veoluba.
Venemaa kehtestatud uue piirangu tõttu saavad Eesti vedajad tuleval aastal 940 CEMT-veoloa asemel kehtivaid ainult 470, teatas Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsioon.
Kui sa veel ei tea, millest koosneb sinu ettevõtte jalajälg, siis nüüd on paras aeg selgust saada. Praktiline ja personaalne koolitus aitab sul seda teha.