Venemaal ekspedeerimisega tegelev Transtrade taastas mullu oma hiilgeaegade käibe, mis ulatus mullu 8,7 miljardi kroonini. Põhitegevusest kasumit mullu siiski ei teenitud.
Peamiselt söevedudega tegelev Transtrade oli kümne suurema ekspedeerija seas ainus, kes eelmisel aastal käivet kasvatas. Firma eenis eelmisel aastal 10 mln krooni ärikahjumit. 15,5 mln krooni finantstulusid (intressitulud) andsid aasta tulemuseks 5,5 mln krooni puhaskasumit.
Ettevõte käive kogunes Venemaalt.
Ettevõttes töötas üks töötaja, tegevjuht Jüri Rapoport, üks juhatuse liige ja kaks nõukogude liidet. Palgakulud moodustasid 744 000 krooni. Juhatuse ja nõukogu töötasud moodustasid 408 000 krooni.
Jaotamata kasumit on 725 mln kroonise bilansimahuga firmal kogunenud 275 mln krooni. Dividende maksta ei plaanita.
Transtrade AS kuulub läbi Transgroup Invest ASi Sergei Glinkale ja Maksim Liksutovile. Viimases Äripäeva Rikaste TOPis olid mehed 7. ja 8. kohal.
Transgroup Invest maksis mullu dividendideks 20 mln krooni, 2009. aasta eest plaanivad omanikud võtta 30 mln krooni.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aastaid Eesti ekspedeerijaist suurimat käivet näidanud Transtrade otsustas möödunud aastast muuta raamatupidamislikke arvestuspõhimõtteid. Nii kadus paberil käibest ligi üheksa miljardit krooni ja ettevõte suuremate seast.
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.