• 04.05.10, 10:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mais avaneb maanteeveoturg pigem näiliselt

Järgmisest reedest avanev kabotaažvedude turg ilmselt välisvedajate horde Eestisse ei too, kuna vedajaid on vähe ja kohalikke olusid ei tunta, keelest rääkimata.
„Arvan, et suures plaanis ei muutu midagi,“ pidas DSV Transport juhataja Jaan Lepp 14. maist jõustuvaid Euroopa Liidu kabotaažveo uusi reegleid pigem formaalsuseks.
Alates 14. maist peaks idee poolest euroliidus maanteeveod saama konkurentsile avatuks. Näiteks ühe liikmesriigi veofirma võib edaspidi kaupu peale võtta ja kohale toimetada ka teises liikmesriigis, ehkki teatavate piirangutega.Siiski ei suhtu ta sellesse ükskõikselt.  Ehkki muudatust on reklaamitud kui maanteeveo turu avanemisena, liberaliseerimisena, tundub asi olevat Lepa arvemisel vastupidine.
Eriti kahtlane tundub välisvedajate saabumine spetsiifilistele sisevedudele.
Mida uutest, 14. mail jõustuvatest kabotaažireeglitest arvavad vedajad ja mida need reeglid sätestavad, selle kohta loe tänase Äripäeva paberväljaande Logistikarubriigist..
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.01.24, 17:55
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla sarnase hinnaga?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele