Tänasest alustab Eesti Lennuakadeemias õpinguid kuus tulevast lennujuhti.
Lennuliiklusteeninduse AS-i lennujuhi ametikohale laekus kolmsada sooviavaldust, millest välja valiti kaheksa kandidaati. Konkurss oli 38 inimest kohale.
„Tänavune konkurss oli väga tugev, samuti laekus avaldusi oodatust rohkem. Meie jaoks tähendas see küll rohkem tööd, kuid andis samas ka parema võimaluse sobilike inimeste leidmiseks,“ ütles Lennuliiklusteeninduse AS personalispetsialist Ere Keerig-Kont. „Täname kõiki avalduse esitanud kandidaate, kes võtsid vaevaks oma aega pühendada mahukate testide täitmisele. Loodame, et ka need, kes ei osutunud valituks, said kogemuse võrra rikkamaks ning eneste kohta rohkem teada,“ lisas Keerig-Kont.
Enn Heinsoo, üks kuuest täna õpinguid alustavast kandidaadist ütles, et oli lennujuhi ametist teadlik juba varem. Heinsoo märkis, et kui tuttav talle konkursist teatas läks ta kõhklemata kodulehele ning sisestas kandideerimisavalduse. „Sel hetkel võib olla ma päris täpselt ei teadnudki, miks. Tagasivaadetes on põhjus aga lihtne: suur huvi lennunduse ja kõige sellega seonduva vastu,“ ütles Heinsoo.
Lennuliiklusteeninduse AS korraldas käesoleva aasta alguses konkursi lennujuhtide ametikohtade täitmiseks. Kolmesaja kandidaadi hulgast valiti seekord välja kaheksa inimest, kaks naist ja kuus meest. Tänasest, 12. aprillist alustavad lennujuhi ametiõpinguid esimesed kuus väljavalitud kandidaati. Kaheksakuuline väljaõpe toimub Eesti Lennuakadeemias, mis koosneb kahest etapist: algõppest ning piirkondliku radarlennujuhtimise pädevuskoolitusest. Koolitusele järgneb kuuekuuline praktiline üksusekoolitus Tallinnas Lennuliiklusteeninduse AS-is. Pärast edukalt läbitud õpi- ja praktikaaega, saavad kõik lõpetanud lennujuhiloa, mis lubab alustada oma karjääri lennujuhina.
Lennuliiklusteeninduse AS on 100% Eesti Vabariigile kuuluv äriühing, mille peamine tegevusala on lennuliikluse juhtimine ja korraldamine Eesti õhuruumis.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.