Korralagedus kütusekaartide kasutamisel soosib kopeerimisi ja varguseid. Vastutus lasub otse vedajal, teatab Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Liit (ERAA).
Vastutus kütusekaardi hoidmise eest lasub otseselt vedajal
ja tema peab instrueerima juhti firma reeglitest, mis puudutavad kütusekaardi käsitlemist. Firmal soovitatakse tungivalt välja töötada mõistlikud kütusekaardikäsitlemise reeglid.
Kaardi väljastajale on vaja üksikasjalikult selgitada, millised on kaardi kasutamise vajadused kodus ja välismaal, maksimaalselt tangitav kütusekogus ja teiste teenuste ostmise vajadus.
Juhil peaks olema mapp või kirjatasku, kuhu saab panna kõik tähtsad dokumendid ja mida juht saab kaasa võtta, kuita lahkub sõidukist või kui ta hoiab sõidukit kodus. Siis saab võtta dokumendid koju kaasa. Kui ta peaks ööbima firma territooriumil, siis dokumendikott peab olema kontoris.
Samuti peaks vaagima, kas kõikidel juhtidel on ühesugused vajadused ja võimalused. Kas kaardid on väljastatud sõidukile või juhile individuaalselt? Tuleb läbi mõelda, kuidas kehtestatud reeglitest kinni pidada ja
kuidas juhte teavitada.
On olnud juhtumeid, kus kaardist on tehtud koopia, kusjuures kaart asub endiselt omal kohal. Alati tuleb võtta ühendust kaardi väljastajaga, kui on tekkinud kahtlus, et mingi kuritarvitus on aset leidnud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.