Võrreldes eelmise aasta algusega, kasvasid Venemaa sadamate kaubaveomahud selle aasta kahel esimesel kuul ligi kümnendiku, teatab Transport Weekly.
Kui 2009. aasta jaanuaris-veebruaris veeti Venemaa sadamate kaudu kaupa 71,7 miljonit tonni, siis 2010. aasta jaanuaris-veebruaris oli see näitaja 77,4 miljonit tonni ehk 7,9% rohkem.
Kuivlast kasvas 12,1% ehk tasemelt 25,7 miljonit tonni tasemele 28,8 miljonit tonni. Vedellasti mahud kasvasid 5,6% ehk tasemelt 46,0 miljonit tonni tasemele 48,6 miljonit tonni.
Eksporti läks kaupu perioodide võrdluses 9,8% rohkem. Kui 2009. aasta jaanuaris-veebruaris oli see näitaja 55,5 miljonit tonni, siis sellel aastal 60,9 miljonit tonni. Siin osas kasvas söe vedu 7% ehk tasemele 8,95 miljonit tonni, mustade metallide vedu 13,6% ehk tasemele 4,5 miljonit tonni, mineraalväetiste vedu 22,8% ehk tasemele 1,6 miljonit tonni, vedellasti vedu 9,4% ehk tasemele 38,5 miljonit tonni. Konteinerite vedu kasvas 37,1% ehk tasemele 1,4 miljonit tonni.
Import kasvas 22,9% ehk tasemelt 3,7 miljonit tonni tasemele 4,5 miljonit tonni. Siinhulgas kasvas konteinerite vedu koguni 47,1% ehk tasemelt 1,6 miljonit tonni tasemele 2,4 miljonit tonni.
Transiitveod aga kahanesid 8,7% ehk tasemelt 7,6 miljonit tonni tasemele 6,9 miljonit tonni. Põhiline põhjus oli siin nafta ja naftatoodete veomahtude kahanemine.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.