Veoärimees Marcel Vichmanni sõnul jääb eestlastel raudteel ikka vaid üle pealt vaadata, mis Venemaalt tuleb.
"Väga keeruline on midagi teha. Kõige olulisem asi on häid suhteid hoida, sellest tuleneb kõik ja .. siis vastavalt olukorrale tuleb kohaneda," osutas Vichmann Venemaaga suhtlemise paratamatustele.
Kui palju peaksid Eesti raudtee ärimehed end painutama, et suhted Vene Raudteega oleksid parimad?
"Nii palju, kui vaja...."
Kus on see piir?
"Ega Eestil sellist raudteeäri pole. Eesti Raudtee kasutab neid võimalusi, mis Venemaa poolt tulevad. Siin iseseisvat äri teha on väga keeruline. Võib küll vagunitega äri teha, kuid see on juba teistmoodi äri," tõdes ta.
"Transiidiäri on siin vaid sõltuv Ida soovidest, ei suuda ju raudteeoperaator välja mõelda, millised kaubavood võivad Venemaalt siia tulla. Raudtee on ikka teenindav lüli."
Kas Eesti Raudtee on kõik oma võimalused ära kasutanud?
"No alati saab paremini...., kuid.... ega neid võimalusi väga palju ei ole," nentis Vichmann.
Seotud lood
Vene Raudtee president Vladimir Jakunini sõnul on raudteevedu autoveost piiril korrastatum, sestap on käes aeg ületada barjäärid peale Balti riikide ka Aasia riikidega, samuti tuleb nüüd ühtlustada veotariifid.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.