• 09.02.10, 11:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Raudteeseminari avamisel rõhk avatuse otsimisel

Täna alanud raudtee- ja majandusfoorumil „Strateegiline partnerlus 1520: Balti regioon“ toonitasid avasõnavõttudes president ja majandus- ja kommunikatsiooniminister ning Eesti Raudtee juht vajadust suurema avatuse järele.
Kui president Toomas Hendrik Ilves kutsus osalejaid mõtlema avatult ja püüdma leida siinsest foorumist enamat avatust ning tõhusust raudtee arendamisel Lääne ja Ida vahel. Eesmärhgiks peaks olema mahtude kasv enne majanduskriisi.
Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts lisas, et Eesti on üks euroliidu esimesi, kes on avanud oma raudteeinfrastruktuuri vabale konkurentsile. Sestap on Eesti Raudtee igati valmis Ida ja Lääne vahelise koostöö edendamiseks
Eesti Raudteejuht Kaido Simmermann avaldas samuti lootust, et hakkab arenema vaba konkurentsiga ja Ida-Lääne vahel kuilgev raudteevedu ning lootis Ida kolleegidelt parimat.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.01.24, 17:55
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla sarnase hinnaga?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele