• 18.01.10, 11:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Illimar Pauli Tallinna Sadama teemaline selgitus

Seoses möödunud nädala reedel avaldatud Tallinna Sadama 2009. aasta majandustulemuste teemalise uudisega “Paul: Tallinna Sadama tulemus naljanumber" palub PROLOG (MTÜ Eesti Ostu- ja Tarneahelate Juhtimise Ühing) juhatuse liige Illimar Paul avaldada omapoolse selgituse.
Illimar Pauli kommentaar:
"14.01.2010 õhtul Logistikauudised.ee toimetaja Siim Sultsoniga toimunud telefonikõne käigus ei kommenteerinud PROLOG-i (Eesti Ostu- ja Tarneahelate Juhtimise Ühing) juhatuse liige Illimar Paul Tallinna Sadama 2009.a. tulemusi. Illimar Paul ei naeruvääristanud mitte mingil moel Tallinna Sadamat, selle saavutusi, ega ühtegi Tallinna Sadamaga seotud isikut.
Telefonikõne käigus juhtis Illimar Paul toimetaja Siim Sultsoni tähelepanu asjaolule, et ajakirjanduslike ülivõrrete kasutamine stiilis “Tallinna Sadamas puistlast kui pärmil” (avaldatud Logistikauudised.ee avalehel 11.01.2010 kell 12:04) ei ole kohane. Seda põhjusel, et võrdlusbaasiks kasutatakse ainult 2008.a. andmeid, ega arvestata 2007.a. aprillisündmuste negatiivset mõju Eesti transiidisektorile, sh Tallinna Sadamale. Teadaolevalt seiskus mõne puistkaubagrupi käitlemine Tallinna Sadamas tegutsevate operaatorite poolt 2007.a.  juulist 2008.a. lõpuni mõneks ajaks täielikult. Illimar Paul soovitas Siim Sultsonil kasutada analüüsides täiendava võrdlusbaasina ka 2007.a. aprillisündmustele eelnenud 2006.a. tulemusi, mil Tallinna Sadamat läbinud kaubamaht oli 44 miljonit tonni. Sõna "naeruväärne" kasutas Illimar Paul telefonivestluse käigus kommenteerimaks  puistlasti mahtude hüppelise kasvu kiitmisega liialdamist  tingimustes, kus vahepeal on mõõdikud Eesti poliitikute (mitte Tallinna Sadama) tegevuse tagajärjena nulli keeratud".

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.01.24, 17:55
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla sarnase hinnaga?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele