Oasis of the Seas, Turu laevatehases ehitatud maailma suurim kruiisialus, ehitamise au tahab soomlastelt omale Lõuna-Korea.
"Oasis of the Seas, maailma suurim kruiisilaev, on Lõuna-Korea laevatööstuse au ja uhkus," vahendas Korea Times. Väite põhjuseks fakt, et laevaehitaja, Turu laevatehas kuulub enam kui 200 mld kroonise aastakäibega STX kontserni, mille juured on Lõuna-Koreas.
Soomlased nimetavad sellist avaldust aga varguseks, vahendas Yle.
"Jah, riigid püüavad kaubamärgi toel oma saavutusi esile tõsta, kuid tegelikult on Oasis of the Seas Soome au ja uhkus," kommenteeris parlamendiliige Kari Uotila.
Alus kaalub enam kui 225 000 tonni ning on ligi viis korda suurem kui Titanic. 360 meetrit pikk alus pakub 2700 kajutis majutust kokku kuni 6400 reisijale. Laeva ehitas STX Europe´ile kuuluv tehas Turus ning see läks maksma enam kui 16 mld krooni.
Seotud lood
Maailma suurim kruiisilaev, Allure of the Seas, läks täna Soome Turu laevatehasest teele Floridasse omaniku kätte, et detsembris esimene reis teha.
Soome Turu laevatehas, mis ehitas ka maailma suuremaid ja silmapaistavamaid aluseid, on tööst tühjaks jooksmas. See tähendab töö lõppu ka sadadele alltöövõtjatele ja laevaehitusega seotud firmadele, ka eestlastele.
Kolmapäeval andis Turu laevatehases omanikule üle maailma suurima kruiisilaeva Oasis of the Seas, mis lubab revolutsiooni kruiisireisimises ning sisaldab esimese kruiisialusena pardal ka parki.
Oasis of the Seas ehk maailma suurim kruiisilaev on esimene alus, millel on elusloodusega park, alusel saab uisutada, nautida etendusi teatrites ning harrastada mägironimist.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.