"Täna veel sõidame, täidame lubatud mahud ja peame tulema välja," kostis Samat AS juht Mart Prikk Maumani looga seoses. Sektoril on oma nišš olemas.
Tema teada poldud Mauman Reiside tööga rahul, oli probleem graafikutega ja oli ka hilinemisi, loetles Sauel, Sakus ja mujal Tallinnast lõunas tegutsevate liinide operaatori juht kunagise konkurendi võimalikke hävingu põhjuseid.
"Ma ei ta, kas riik just piirab, aga väikebussidega vedajatel on keeruline Tallinna kesklinnas seisukoha leidmisega - algul olime Viru väljakul, siis Teatri väljakul, nüüd Kaubamaja juures seismas," kirjeldas Prikk väikebussidega opereerijate olukorda pealinna keskuses. Olukorra lahendamiseks peaks teme meelest piirama uute tulijate juurdepääsu. Seega, et koha saab siis, kui keegi eest ära langeb.
"Väikebussi eelis on see, et sõidad kiiresti linna ja keset linna. Siis on nõudlus olemas," selgitas Prikk väikebussisektori toimise eeltingimust.
Näiteks Balti jaama vbäikebusside seisma sundimine paneks kogu selle sektori küsimärgi alla.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
"Kui algasid keerulised ajad, ei pikendanud Swedbank krediidilepinguid ja firmad jäid võlgu ning riik pani oma bussid ette sõitma," loetles likvideerimisel Mauman Reisid OÜ juht ja omanik Martti Penu firma hävingu põhjuseid.
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.