• 09.10.09, 15:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Göteborgi Sadama terminalid välisinvestoreile

Vastavalt sellekevadisele Göteborgi linnavalitsuse otsusele jagunebki nüüd sealne sadam munitsipaalsadamaks ja kolmeks välisinvestoreid ootavaks terminaliks, teatab transportweekly.com.
Lõplik selleteemaline lahendus saabub linnaomanduses oleva sadama asjus novembri alguses.
"Ette pandud uus struktuur on hea Göteborgi Sadamale - nii pääsevad siia toimetama asjatundjatest välisinvestorid ja samal ajal saab sadam keskenduda oma strateegiale ja areneda kui terve Põhjala kaubanduskeskus," sõnas Göteborgi Sadama juhatuse esimees Sven Hulterström.
Juba ongi esimesed välisinvestorid arengute vastu huvi ilmutanud, ehkki kogu asi on alles arengustaadiumis.
Samdama omaniku kinnitusel ei tähenda muutused, et Göteborgi Sadam läheks müüki, pakkumisele lähevad vaid kaubandusterminalid. Seega saavad välishuvilistest operaatorid osta endale õiguse kasutada kaisid ja terminale sadamas konstessioonilepingute toel. Samal ajal jääb Göteborgi Sadam ikkagi selle ala maa ja infrastruktuuri omanikuks.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.01.24, 17:55
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla sarnase hinnaga?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele