Maksu- ja Tolliamet avas tänasest kaks uut infotelefoni maksuvõlaga seotud informatsiooni saamiseks, lisaks saab selleks kasutada ka spetsiaalset e-posti aadressi.
"Kuna majanduslangus tõi kaasa makseraskuste suurenemise ja samuti kipuvad inimesed sageli maksetähtaegu unustama ning üllatuvad saabunud võlateatest, vajas lahendamist küsimus, kuidas klientidele võlgade kohta operatiivsemalt infot jagada," selgitas MTA tulude osakonna juhataja Ruth Paade uute infokanalite avamist. "Samuti on klientide halduskoormuse vähendamine ehk maksukohustuste täitmise mugavus üks strateegilisi eesmärke, mille nimel amet tegutseb."
Võlainfo peamine ülesanne on selgitada kliendile võla kujunemist ning anda teavet tekkinud võlgade likvideerimise võimaluste kohta. Võlainfo kontakttelefonid ja e-post on parim ja ajasäästlikum võimalus spetsiifilisemate küsimustele vastuste saamiseks.
Juriidilised isikud saavad võlainfot numbrilt 676 1000, füüsilised isikud numbrilt 676 1500 ning e-kirju saab saata aadressile
[email protected]. Teavet maksekohustuste, -tähtaegade ja saldoseisu kohta leiab Maksu- ja Tolliameti kodulehelt ja e-maksuametist/e-tollist.
Seotud lood
1. augusti seisuga moodustas saja suurema maksuvõlglase võlg riigi ees 1,1 mlrd krooni. Esikolmiku maksuvõlad ulatuvad 200 mln kroonini.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.