Maersk Eesti andmeil tasakaalustus möödunud aastal märkimisväärne tühjade konteinerite ülekaal Muuga sadamas Vene-suunalise importtransiidi nõudluse vähenemise ja ekspordivedude kasvamise tõttu.
Laevaliinide Maersk Line ja Safmarine esindamise ja veoteenuste pakkumisega tegelev Maersk Line teenis möödunud aastal 7,9 mln kroonise käibe juures 0,6 mln krooni kasumit. Mõlemad näitajad kahanesid, vastavalt 5,15 ja 38,3%.
Ettevõte vähendas töö efektiivsemaks muutmise kaudu töötajate arvu 13lt 10le. Palgafond moodustas sotsiaalmaksuta 3,9 mln krooni. Üheliikmelisele juhatusele maksti tasu 0,9 mln krooni. Nõukogu tööd ei tasustatud.
Maersk Eesti ASi omanik on Maersk A7S.
Seotud lood
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.