Air France’i lennuõnnetuses kadunud tallinlane Maksim Ivanov lendas Brasiiliasse heast tahtest – et osaleda seal vabatahtlikuna Punase Risti heategevusüritusel.
«Ma täpselt ei tea, mis üritus see oli, kuid Maksimil oli tookord vaba aega ja ta arvas, et Iirimaal igavlemise asemel võiks hoopis sellest vabatahtlikuna osa võtta,» ütles kadunuks jäänud noormehe Eestis elav sõbranna Julia Postimehele.
Tallinna humanitaargümnaasiumi lõpetanud Maksim Ivanovi (25) põhitöökoht oli Iirimaa lennukompaniis Aer Lingus, mees teenis elatist Dublini lennujaamas pagasilaadijana.
Ametlikult on Maksim Ivanov siiani teadmata kadunute nimekirjas ning tema isiku identifitseerimiseks teeb Eesti Brasiilia võimudega tihedat koostööd.
Eilseks olid otsimistöödega tegelevad Brasiilia ja Prantsusmaa ametivõimud leidnud 41 hukkunu surnukehad.
Seotud lood
Esmaspäeval kadunuks jäänud Air France´i lennul olnud 25aastane eestlane töötas Iiri lennufirma Aer Linguse palgal Dublini lennujaamas.
Eelmisel nädalal juhtunud Air France'i lennukatastroof võib osutuda kalleimaks alates 2001. aastast, kirjutas Bloomberg.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.