• 11.06.09, 15:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Laevnikud ei ole rahul Briti majakamaksuga

Laevanduse esindajad on vihased, sest Suurbritannia transpordiministeerium teatas vaid väikesest Briti saari külastavate plaanitud laevade tasude tõusu kärpest.
Veebruaris sattusid ametnikud laevafirmade, sadamate ja lobbygruppide, kui teatasid plaanist tõsta majakatasusid, mis peaksid katma majakate ja poide hoolduste, kirjutas Financial Times.  Tasud oleks kasvanud 6 penni võrra ehk 41 pennini tonni kohta. Laeva maksimumtasu oleks kasvanud 12 250 naelalt 20 500 naelani.
Laevafirmade sõnul peletaks see niigi raskustega maadlevad suurte konteinerlaevade operaatorid Briti sadamatest minema. Siis oleks odavam konteinereid Inglismaale väiksemate laevadega läbi näiteks Rotterdami sadama vedada.
Eile teatati, et tasu tõuseb 39 pennini tonni kohta 1. juuliks ja 43 pennini 1. aprillis. Maksimumtasu kasvab 1. juuliks 13 650 naelani ja 1. aprilliks 17 200 naelani.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele