K.Trans Pluss OÜ juhatuse liige Andrei Žilkini sõnul võiksid ERAA, riik ja liisingfirmad kokku leppida, et mingi arv veokeid korjatakse turult ära.
„Kui Berliini müür langes ja Ida-Berliini kinnisvara oli palju pakkumisel, siis kohalikud kinnisvara ärimehed lasid kvartaleid õhku, et nõudlust ja pakkumist tasakaalustada,“ tõi ta näite, samas ei usu ta, et riik ideed toetaks ja liisingupakkujate kahjud korvaks.
„Eestis on liiga palju liisingu autosid, paar tuhat on üle. Tekib lumepalliefekt, liisingu firmad nõuavad vedajatelt raha või lisatagatisi. See võib viia kogu turu kokkukukkumiseni,“ lisas ta.
Žilkini sõnul on veohinnad sellised, et liisingut ei ole võimaik maksta, ka ei kata need autode hoolduskulusid.
Seotud lood
Umbes pooled 8000 rahvusvahelist veolitsentsi omavatest sõidukitest on üle, leiab Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni (ERAA) president ja autotranspordifirma Lajos omanik Einar Vallbaum.
Swedbank Liisingu portfellides on langus olnud ca 5%, sammuti märkab keerulisemate aegade saabumist SEB.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.