Kuna Go Busi Pärnu regioonis jääb tööta 71 bussijuhti, otsustati tänasel töötajate üldkoosolekul, et ametiühingu usaldusisik hakkab iga töötajaga eraldi tegelema, vahendas kalev.ee.
Go Bus Pärnu regiooni direktor Andrus Kärpuk ütles Raadio Pärnule, et firma ei saa praegu otsustada, kui palju bussijuhte tuleb koondada, sest pole teada, kui palju juhte tahavad omal soovil uute vedajate juurde minna. Ettevõtte ametiühingu usaldusisik hakkab personaalselt iga töötaja käest uurima, kes plaanib uude firmasse minna ja kes alles jääb.
Kärpuk ütles, et kuna Pärnu regioonis väheneb veomaht poole võrra, peab ettevõte oma funktsioonid täielikult ümber korraldama. Kärpuk nimetas olukorda ettevõttes ülimalt dramaatiliseks, sest Go Bus kaotas poole oma turuosast.
Tema sõnul on bussifirma töötajatel kahju, et seni nii hästi toiminud ettevõte peab ootamatult nii suurte probleemide ees olema. Bussijuhtidele tundus seni, et nende töökoht on kindel, sest ühistransport on just praegu väga vajalik.
Seotud lood
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.