• 04.12.08, 18:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jaapani uut lennujaama ei taha keegi kasutada

Märtsis 2010. avatakse Jaapanis uus Ibaraki 268 mln dollarit (3,3 mld krooni) maksnud lennujaam, kuid ükski lennufirma ei plaani sinna lendama hakata.
Tokyost põhja pool asuva 3 miljoni elanikuga Ibaraki maksumaksjad on lennujaama eest juba maksnud, kirjutas Bloomberg. Kahuks puudub sellel rongiühendus maakonna keskusega.
Japan Airlines ja All Nippon Airways, kes teenindavad 90% riigi siselendudest, ei plaani uude lennujaama lennata.
Samal ajal valmib ka Jaapani suurima rahvusvahelise lennuvälja Narita juurdeehitus ja Tokyo Haneda lennujaam avab uue maandumisraja.
Kriitikute sõnul investeerib Jaapan liiga palju infrastruktuuri, millel on vähe majanduslikku mõttekust. Selle asemel peaks sotsiaalprogrammidesse panustama.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele