Eesti suurima metallide ja metallimaakide
hulgimüügiga tegelevaLevadia Groupi omanik Viktor Levada ütles, et
viimasel ajal teeb Venemaa kõik, mis võimalik, et takistada metallieksporti, mis
tuleb läbi Peterburi.
"Viimasel ajal teeb Venemaa kõik mis võimalik, et takistada metallieksporti, mis tuleb läbi Peterburi. Seega oleme sunnitud toormaterjali muretsema läbi Läti, mis mõjutab ka toote lõpphinda, kuna lisanduvad transpordile minevad suuremad kulutused," rääkis Levada.
Samas möönis ta, et statistikaameti andmed mulluse impordi ja ekspordi languse kohta ei ole tema ettevõtet mõjutanud.
Levada sõnul ei olnud mullu võrreldes 2006. aastaga ettevõtte käive languse märke ilmutanud.
„Kui selline statistika on tehtud, siis on võimalik, et seda on mõjutanud teised tegevusvaldkonnad,“ arvas Levada.
Levada sõnul võib siiski üheks importi aeglustavaks teguriks olla raudtee.
Küsimusele, kas ehitusbuumi raugemine ei ole mõjutanud tema ettevõtte käibenumbreid, sõnas Levada, et oli selle pärast küll natukene mures, kuid tema kartused jäid põhjendamata.
„Jah, tuleb tõdeda, et me kartsime, et seoses ehituse raugemisega langeb ka meie toodete müük, kuid meie imestuseks ja õnneks seda ei juhtunud. Meil on siiani palju riiklikke ja tööstusobjekte,“ sõnas Levada ning lisas, et ta on oma Läti kolleegidelt kuulnud, et neil nii hästi ei läinud, kuna paljud ehitusprojektid on seal külmutatud.
Seotud lood
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.