Reformierakondlasest ettevõtja ja Tallinna
Sadama nõukogu esimehe Neinar Seli ettepanek liita üheks ettevõtteks Tallinna
sadam, raudtee ning teised Eesti suuremad sadamad, ei teeni tormilisi
kiiduavaldusi.
Seli kirjutab tänases Postimehe arvamusloos, et riik peaks kaugemale tulevikule mõeldes tugevdama oma positsiooni transiidikaubanduses, kasutamaks paremini ära Eesti soodsat asendit.
Selleks peaks riik transiidiga seotud ettevõtetest looma löögirusika, kes kaitseksid ühiselt Eesti huvisid maailmas.
Ühe sammuna võiks Seli hinnangul liita juba praegu riigile kuuluva Tallinna Sadama ja Eesti Raudtee. Samas võiks tema hinnangul riigi kätte koondada ka teised Eesti suuremad sadamad, et nende vahel paremini investeeringuid ja kaubagruppe jagada.
"Peame analüüsima, kas on mõistlik paigutada näiteks kaks miljardit krooni veel Muuga sadama laiendamisse või kasutada seda raha hoopis tegutsevate sadamate ülesostmiseks ja liitmiseks," kirjutab Seli oma artiklis.
Seotud lood
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.