Läinud nädalal külastas Gruusiat Eesti
Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni (ERAA) delegatsioon, mille
moodustasid assotsiatsiooni president Einar Vallbaum, peasekretär Toivo
Kuldkepp, juriidilise osakonna juhataja Viktoria Mets ja TIR-osakonna juhataja
Lauri Lusti.
Einar Vallbaum, kellele kuulub ka autovedude ettevõte Lajos Kundas, ütles, et sõidu eesmärk oli uurida autotranspordi võimalusi meie ja Gruusia ning selle naaberriikide vahel, kirjutas Virumaa Teataja.
"Näiteks on meil eesmärk luua teine tee Kasahstani, et vältida Venemaad," ütles Vallbaum, kelle sõnul on mujalgi probleeme suure naabri Venemaaga.
Samas on lõunariikidel huvi tulla Skandinaaviasse. Vallbaum lausus, et Gruusia välisvedudest teevad 60% türklased, riigi sees kasutatakse vedudel enamasti vanu nõukogudeaegseid autosid, lääne masinaid on üsna vähe.
Seotud lood
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.