Tallinnas 1. aprillist kehtima hakkav
laiendatud tasulise parkimise ala jääb abilinnapea Jaanus Mutli sõnul püsima
vähemalt viieks aastaks.
"Me ei laienda ala mitte laiendamise pärast, vaid selleks, et lahendada probleeme. Esiteks lõpeb ala laiendamisega Kadrioru massiline täisparkimine, mis muudab elanike olukorra paremaks. Teiseks peaks lähiaastatel seetõttu vähenema kesklinna liikluskoormus. "Pargi ja reisi" süsteemi rakendumisel saavad Pirita teelt tulijad kesklinna liikuda ühistranspordiga," rääkis Mutli.
Lisaks laieneb Mutli sõnul nüüd tasuline parkimine loogilistesse piiridesse. "Lõunast ja läänest hakkab ala külgnema raudteega, põhjast Tallinna lahega ja idast Kadrioruga," ütles ta.
Alates aprillist on tasulise parkimise ala piiritletud Tallinna lahe, Kalasadama tänava, Põhja puiestee, Kotzebue tänava, Kopli tänava, Telliskivi tänava, paralleelselt Tehnika tänavaga kulgeva raudteega kuni Filtri teeni, Filtri tee, Odra tänava, Türnpu tänava, Vilmsi tänava, Gonsiori tänava, Rohelise aasa tänava, Poska tänava, Narva maantee ja Bensiini tänavaga.
"Pargi ja reisi" süsteem kujutab endast võimalust sõita kodust kesklinna lähedal asuvasse parklasse, auto sinna jätta ja edasi kesklinna reisida ühissõidukiga.
Seotud lood
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.