• 08.03.07, 08:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vene ärimehed kavandavad Eestisse Hiina džiibitehast

Ettevõte, mille Venemaa juhtiv transpordifirma Severstaltrans tahab Eestisse tehase rajamiseks asutada, võtaks enda kanda koostisosade kohaleveo Hiinast ja tootmise, kusjuures hiinlased ostaksid kogu valmistoodangu ära ja müüksid ise Euroopas maha.
"Tehase rajamiseks uurime tingimusi Paldiskis, Tallinnas ja Sillamäel, sest vajame suurte konteinerlaevade vastuvõtuks sobivat sadamat," ütles Severstaltransi juht Andrei Filatov Eesti Päevalehele.
Tehasel läheb peale sadama läheduse vaja ka ligi 30-hektarist maa-ala. Ligi 1,2 miljardit krooni maksev tehas rakendaks tööle tuhat inimest ning hakkaks õnnestumise korral juba nelja aasta pärast tootma Euroopa Liidu turule aastas kuni 120 000 maastikuautot. Eesti ettevõtjad on aga äriplaani suhtes skeptilised.
Landwindi sissetooja Jürgen Vester ütles, et hiinlaste suurim varandus on inimesed, kes nõustuvad tegema tööd 50 sendi eest päevas: "Meil ettevõtjad endale sellist luksust lubada ei saa."

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.01.24, 17:55
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla sarnase hinnaga?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele