Majandus- ja kommunikatsioonimister Edgar
Savisaar oli äsja lõppenud pressikonverentsil kindel, et raudteed ei müüda
uuesti maha.
"Ei usu, et keegi Eesti poliitikutest oleks enesetapja, seda võivad mõelda ajakirjanikud, usun et poliitikud on kainelt mõtlejad," vastas minister ajakirjanike küsimusele, kas peale valimisi võidakse raudtee uuesti maha müüa.
"Tehtud vigadest õpitakse, oleme ise kritiseerinud neid dokumente, millega Eesti raudtee maha müüdi, usume, et nendel lepingutel, mis sõlmiti, on parem tulevik," kommenteeris Savisaar."
Kantsler Maarika Priske sõnul on neil helesinine unistus, et kogu raudtee infrastruktuur kuuluks riigile, viidates asjaolule, et osa rongirööbastest on veel Edelaraudtee omandis.
Täna lahkus BRS Eesti Raudtee omanikeringist, lõpetati ka nõustamine. BRS-poolsed nõukogu liikmed lahkusid, kirjutati alla 2004./2005. majandusaasta aruanne ja lõpetati kohtuvaidlused.
Täna kell 15.00 toimub majandus- ja kommunikatsioonimüsteeriumis esimene uue Eesti Raudtee nõukogu nõupidamine, kus arutatakse meeskonna moodustamist, eelarve kinnitamist ja analüüsitakse äriplaani ja struktuuri.
Uus juhtkond on tõenäoliselt neljaliikmeline.
Uus eelarve on arutuse all, kuna riigi pool ei olnud rahul vana plaaniga, kuhu oli sisse kirjutatud näiteks 20 miljonit krooni nõustamistasusid BRSile.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.