Täna tuli kokku reedel, 24. novembril
Ülenurme lähedal lennuki Piper PA 46 500 TP õnnetust uuriv ekspertkomisjon,
teatas ministeerium.
Uurimise eesmärk on lennuintsidendi põhjuste selgitamine ning ettepanekute tegemine sarnaste õnnetuste vältimiseks.
Esimesel koosolekul räägiti rahvusvahelise koostöö korraldamisest, kuna asjasse puutuvad Austria kui operaatori riik, Kanada kui mootori tootja ja USA kui lennuki tootja. Tänaseks on Kanada teatanud, et määrab komisjoni juurde oma esindaja, Austria ja USA ei ole veel informatsiooni edastanud.
Koosolekul visandati ka uurimise esialgsed raskuspunktid ning planeeriti esimesed toimingud. Uurimistulemused peavad valmima rahvusvahelise tava kohaselt aasta jooksul.
Väikelennuk Piper PA 46 500 TPga juhtus Tartu Ülenurme lennuvälja vahetult pärast õhkutõusmist 24. novembri õhtul õnnetus. Seni teadmata asjaoludel ei suutnud lennuk õhkutõusu jätkata. Lennukis viibis kaks reisijat ja piloot, kes said raskelt vigastada. Purunenud lennuk on hoiustatud Ülenurme lennuvälja angaari, kus teostatakse ka põhjalik uurimine.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.