• 07.11.06, 11:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallink ei kasuta jäämurdjaid

Tallinki laevade jääklass võimaldab neil hakkama saada ilma jäämurdjateta.
Tegelikult hoiavad Tallinki laevad laevateed puhtana nii endale kui teistele laevadele, teatas ettevõtet esindav vandeadvokaat Toomas Vaher.
Vaher ei näe ka põhjust, miks maksta 2003. ja 2004. aasta nn. tuletorni- ja jäämurdetasusid, mille eest on majandusministeerium alustanud Tallinki vastu kohtuteed, kuna sisuliselt on riigi poolt peale pandud maks, mida riik kogus ja kogub sõltumata sellest, kas teenust tarbitakse või mitte. „Paraku saab sellist maksu või lõivulaadset koormist panna ainult seadusega ning kooskõlas põhiseadusega ei tohi ei valitsus ega üksi ministeerium ilma parlamendi vastuvõetud seaduseta taolisi tasusid korjata,” selgitas Vaher, kelle sõnul on see üks väga olulisi riigi fiskaalpoliitika aluspõhimõtteid, mille vastu eksimine kõrvaldab riigilt aluse raha mistahes nimetuse all nõuda.
„Tegemist ei olnud mingi Savisaare "kingitusega" Tallinkile, et riik vastavatest nõuetest loobus, vaid ebaseadusliku rahakorjamise lõpetamisega ministeeriumi ja Veeteede Ameti poolt, arvestades põhiseadust ja Riigikohtu praktikat,” jätkas Vaher.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.01.24, 17:55
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla sarnase hinnaga?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele