JP Airi asutaja Jarkko Juhani Peltonen
ütles aripaev.ee-le, et lennufirma käivitati suvel ja seni on ta investeerinud
umbes 20 miljonit krooni.
"Eestis seni tšarterlennufirma puudub," põhjendas mees lennufirma asutamist Eestis. Ta lisas, et on arvestanud sellega, et esimesel aastal tuleb kahjumiga töötada. "Teise aasta lõpuks tuleb kasumisse jõuda," on eesmärk, sest kasumisse jõudes on plaanis juurde osta ka teine lennuk. Seni on firmal üks lennuk Boeing 737.
Enim kliente loodab Peltonen leida reisikorraldajate seast. "Kui aga jalgpallimeeskonnal on vaja mängima lennata, on nemadki oodatud," kommenteeris mees.Euroopa transpordisektoris on 53aastane Peltonen tegutsenud aastakümneid.
Peltonen firma internetidomeen jpair.net on registreeritud Markos Argyrose nimele. Google'i abil selgus, et Peltoneni-nimeline mees oli kunagi kahte lennukit omanud Kreeka lennufirma Alexandair tegevjuht.
Äriregistri andmeil kuulub JP Air OÜ 40% ulatuses võrulasele Pille Perlile ja 60% ulatuses soomlasele Jarko Juhani Peltonenile.
Seotud lood
Harju Maakohtu teisipäevase otusega lõpetati Eesti tšarterlennufirma OÜ Skyworld Airlines (endine JP AIR OÜ) pankrotimenetlus raugemise tõttu.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.