General Motorsi asepresident Robert Lutz
plaanib tootma hakata väiksemaid Hummereid, kuna ameeriklased on hakanud
kütusehinna tõusu tõttu väikeauto eelistest aru saama.
Lutz on tuntud kui julge mees, kes mõtleb suurelt, näiteks lasi ta 12 silinriga Cadillac ehitada. Paris Motor Show pidas ta hoopis ettekande biodiislist, väikeautodest ja kõrgematest bensiinihindadest.
"Parim, mida USA valitsus teha saab on tõsta 10-15 USA sendi kaupa kütuseaktsiisi, kuni hinnad on Euroopa tasemel," ütles Lutz Wall Street Jorunalile kiires intervjuus.
Autotootjad peaks USA jaoks samasuguseid väikeautosid tootma kui Euroopas. "Inimesed on nõus 350 000 krooni maksma hästi varustatud, kütusesäästliku Golfi eest," ütles Lutz.
USA bensiini hind on tõusnud 1990. aastast alates. Hetkel valitseb USA autotööstuses suhtumine, et väike auto väike kasum, kuid tehakse samme selleks, et USA oleks rohkem nagu Euroopa.
Euroopa peegeldab autotööstuse tulevikku paremini kui USA. Autotööstus peab olema tulevikus paindlikum, kiiresti ümber orienteeruma, kui Hiinas nõudlus kasvab ja Sakasmaal väheneb, kui bensiin ei ole ainus energia allikas ja inimesed tahavad erinevaid sõiduvahendeid.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.